Hello Isnin!

Aku terlelap sudah tadi..
Tapi signal untuk wajib ke tandas tiba- tiba mengejutkan aku dari mimpi..
Lalu kini, aku tidak dapat tidur..

Aku on kan laptop..
Aku buka laman Fesbuk..
Seharian aku bermain dengan Fesbuk..
Mengemas kini Fesbuk dan mendelete benda- benda yang meremehkan dan tidak perlu ditayangkan secara berleluasa..
Sudah malu untuk menjadi orang gile glamer..hehe!
Tapi macam- macam post merepek plak aku tulis..huhuhu..

Nanti jam 3 petang aku kena attend kursus..
Waktu mendaftar dari jam 2- 4 petang..aku mengambil keputusan untuk pergi kul 3 petang..
Kursus selama 6 hari..
Harap ada keseronokan semasa disana..
Kalau ikutkan, aku benci aktiviti camping nih..
Bagi ah aku dengar orang bersyarah lama- lama, aku tak kisah..
Tapi bercamping dan aktiviti kawad kaki..memang bukan aktiviti kegemaran..
Tulah, selalu orang cakap 'Jangan benci- benci sangat, nanti benda yang dibenci tu ah yang datang'..
Hmmm...aku redha..

Comments

Popular Posts