Tahun Baru Cina with da Cutest!


Ya, Tahun Baru Cina diraikan di Mc Donald Bersama Fahmi, Tiara dan semestinya Arshad.
Sudah berhari- hari aku cuti..Baru semalam aku kuar berjalan- jalan..
Berjalan menghiburkan adik Arsyad Mirza..

Berat juga budak kecik ni time didukung...
Tapi hepi ah jugak..
Bila masuk kedai- kedai yang buka, ramai je adik- adik salesgirl yang bertanyakan..
'Ini anak akak ke?'..huk3
Of coz la bukan...~ anak sedara saje..

Ni nama dia Fahmi.. Adik kepada Faiz.. Dia kebetulan ada kat rumah, maka aku pun ajak ah dia jalan.. Kesian nengok dia..

Acad memang manje sangat!.. Tapi aku punye lapisan bawah mata memang obvious nampak..wow!

Si Anje yang gemok! Selagi aku tak bawak makan bendalah ni, selagi tu ah mulut die bising.

Si Acad ni, dibagi susu leh plak ketawa- ketawa... Dah meleleh susu.

Kesian Fahmi, tak pasal- pasak kena bawak bekas susu baby...

Comments

amarnie_zizan said…
wah...de bakat jd ibu ni..tggu pe lg? hehehehe
Cik Tinny said…
semua org ade bakat ah!
ni berlakun je..
usah terpedaya..;p

Popular Posts