Jumaat Februari


Selamat hari Jumaat.
4 February 2011.

Semasa aku ngah menaip post ini..
Suasana kampung masih suram..
Sunyi je..
Ada ah sesekali bunyi kereta..

Mereka- mereka semuanya lena tidur..
Paling seronok bila nengok Acad yang berambut pacak itu sedang tido dengan pelbagai gaya.
Memang shummel itu budak....!

Rumah aku agak meriah hari ini..
Amin, adik aku dari Key Ell balik!
Bersama dengan isterinya...hehe!
Kesian juga dengan adik aku tuh...
Nak kawin tapi duit tak ade..
Mengingat aku pada lagu 'nak kawin tapi duit tak ade'...
Kalau ah aku boleh tolong...nak jugak aku tolong...
Kira aku juga ada ah penyumbang kepada pembikinan sebuah masjid..haha!
Nengok ah macam mana if ade rezeki.

Mengingat kejadian semalam..
Agak menterujakan bila ade produksi bikin drama kat kampung aku..
Entah apa yang menarik tentang Kampung Sawah yang sentiasa panas ini..
Hot n hot...
Cuma time hujan je tak hot..
Tak pasal- pasal Ajoy anak cik Amah tu dapat jadi pelakon tambahan..
Sebagai tokey kedai makan..
Hahhaa!
Tahniah Ajoy..!

Semoga Jumaat hari ini akan seronok untuk dinikmati..



Comments

Popular Posts