Batman lagi? Kochikame mane???


Hari ini aku berasa sangat malas mau berbuat apa- apa..
Seperti hilang arah tujuan..haaha!
Funny tau!

Neway pada hari ini..my fren yang tak pernah berhubungan dengan aku sangat setelah mendirikan rumah tangga tiba- tiba menghubungi aku..

Betapa kejinya aku, aku leh reply pesanan ringkasnya dengan berkata 'Hey Noli, kau mesej aku ke?'...hahha!
Yelah, secara tiba- tiba setelah sekian lama..dia mesej aku..

Dipendekkan cerita, rupa- rupanya die kata die mau sampaikan salam seseorang..
Seseorang tu adalah kawan kepada kakak dia.
Dan telah bermesej dengan kakak dia supaya mengenen-ngenenkan aku dengan seseorang tuh..
Kawan aku yang gembira terlebih- lebih..
Lalu memberikan no telefonku kepada seseorang, tanpa memikirkan apa status aku..
Dia kata, aku masih single dan memang sesuai dengan seseorang tuh.
Seseorang tu katanya, sudah lama patah hati..dan bila ternampak aku, dia boleh terbuka hati..

Wow! Menakotkanlah...
Fobia pun ada..
Boleh percayakah? haha!
Budaknya memang aku pernah nampak before nih..
Walaupun tak pernah berkata- kata..
Kami pernah ah berbalas senyuman..

Tini??? mesej seseorang yang tidak kukenali..
Memandangkan henpon aku kebelakangan ni sunyi sepi..
Maka aku dengan rajin mereply..

Sapa??..

Nak tau die jawab apa?

'I'm Batman....bla-bla'..

Aku jumpe Batman lagi ke?

Aku pun menjawab...

hahaha! ' I'm Winnie!'..

Terlalu rajin aku melayan...
Lepas tu ada ah beberapa mesej aku ngan die..
Die ada ah seseorang tuh..

Budaknye memang muka jambu dan cute..
Kulit putih mulus..
Awek yang sesuai ialah awek yang jambu...

Time mesej2 tuh..
Die juga memanggil ku Winnie..
Salah aku juga meloyar buruk dengan mengatakan nama ku Winnie...

Kesimpulan perasaan aku hari ini...
Menyesal menggunakan nama Winnie tuh...
Sebab hanya 1 Batman je boleh panggil aku Winnie!
hahah!

Owh..kenapa kenal banyak sangat Batman..
Aku mau Kochikame!!

Comments

amad_walrus said…
ala nape tak suh letak nama u kochikame..jadi ade la kochikame..haha
Cik Tinny said…
hey...i mau kochikame la! bukan nak jd kocikame...suke u haha erk? hahha!

Popular Posts