Nota hujung minggu..

Aktiviti hujung minggu yang pernah aku lakukan sebelum ni! TQ JKR!

Hampir seminggu lamanya aku bercuti di bulan Februari..
Memang langsung aku tak sentuh buku Rancangan Pengajaran Harian..
Huh!

Masa banyak dihabiskan dengan melakukan research di Fesbuk..
Hahaha!
Keseronokan still tercipta bila ada fesbuk.
Kira rasa macam pergi berjalan- jalan ah juga...
Melawat kawan yang kat Kedah, Kuala Lumpur, Negeri Sembilan dan sebagainya..
Melihat kawan- kawan yang berada di luar negara juga!

Makan dan minum dan tidur dan bermain adalah rutin seharian aku di kala cuti ini..
Sesekali rasa mau melakukan aktiviti yang berfaedah..
Tapi apakan daya, tahap kemalasan aku membuak- buak..

Namun, kisah dedaunan hijau itu kadangkala menghantui aku...
Aku jadi keliru..wawawa!
Owh Tuhan, berikanlah aku kehebatan dalam mengawal kebencian..
Mengapa aku diselitkan didalam hal remeh ini..
Sedangkan aku memang tanpa halangan berminat dalam pertalian itu dan sedia berkongsi apa saje..
Hasilnya sekarang, aku rasa mau menyembunyikan diri dan bermain cak- cak..haha!
Takot dan fobia..

Owh semalam, seronok juga bila dapat panggilan telefon dari seseorang..
Ketawa dan khabar berita dari dia memang menyenangkan..
Terima kasih ye..!Miss u!

Aku dalam mood:Tak sabar mau pergi ke sekolah dengan pakai baju kurung biru yang baru dijahitkan..!




Comments

Popular Posts