Perlakuan sebelum tidur..be happy!

Mereka sedang happy!
Adoi.. Tiba- tiba aku hati aku terasa sebak dan pilu dan sikit terasa.. Mesej yang boleh aku akhiri ialah dengan.. 'Xpayah buat ape2..hahah! Asalkan u gembira b4 tidur'.. Walaupun aku tertinggal perkataan 'u' itu..haha! Memang itu yang aku harapkan untuk dia..bergembiralah. Bukan untuk dia seorang, malah untuk sesiapa saja yang ade disekeliling aku nih.. Sebab aku juga mau balasan seperti itu, aku mau orang merasa gembira bila berkawan, bersahabat, bersama, beranak muridkan, bersaudara, beranak angkat kan, dan pelbagai lagi ber dengan aku yang mana ianya masih dalam lingkungan talian perhubungan yang mesra dan menyenangkan hati semua pihak... Untuk B....i hope u selalu happy...! Dari jauh ku pohonkan kemaafan ye...(geli ah!, lagu raya plak kuar) hahah! Wassalam...

Comments

Popular Posts