Mulan - Aku cinta Kau dan Dia..Ringtone tepon aku


Seawal 5 pagi bungi tepon aku yang berringtone Mulan Jamela telah mengganggu mimpi buruk aku..

Cik U... telah mengecal aku..
Panggilan pertama...aku tak jawab..
Namun panggilan kedua pula yang menyusul..

Malaslah mau angkat..tapi memandangkan aku dah menggangu orang lain tido..
Maka aku pon angkat dan menjawab dengan selamba..
Aku pn lupa ape aku cakap dengan dia..
Dan aku cuma igt dia cakap sori sebab marah aku..
Dan ketawa dengan ceria memberitahu keadaan die di sana yang sedang berada di ofis dan jam sudah pukul 7..
Aku a'ah kan aje..dan cakap minta maaf..tu je aku ingat..
Pastu aku cakap ok bye2..dan selamat buat kerja..
Jahat sungguh aku..
Tu lah..kadang betul gak ape yang orang dulu- dulu cakap terlajak kata badan binasa...
Tapi aku pun kena sedar gak..aku ni pon bukan sempurna..
Tapi maaflah..aku dh sedar siapa aku..
Lebih baik aku menjauh..
Aku yakin..lama kelamaan ingatan kat aku mesti takde punye..

Tadi lepas mengajar..
Aku cek henpon lagi..
Dia call lagi...ade 2 miscall..
Mebi die tak senang dengan kata- kata dia semalam
Kata- kata yang ibarat menghina aku..
Aku malas nak mesej die n tanya y call aku..
Biarlah..

Apa2 pun..semoga dia bahagia disana dan akan terus berdampingan dengan kawan- kawan baiknya..dan pride die terus bersinar macam sang suria..!



Comments

Popular Posts