Berdetak Jantung ku!

Berdetak jantungku!
Minta maaf abang Waja...
Kerana Wira aku terpaksa menyusahkan abang Waja!

Aku ni pemandu yang masih dalam pemerhatian lagi.
Hari ini hari pertama aku merasakan jantung aku betul2 berdetak detip time memandu..

Alkisahnya aku memotong kete Wira depan aku kerana terlalu perlahan..
Mana tau tiba- tiba dia signal kanan..
Aku dah pusingkan stereng 35 darjah ah!

Nasib aku sempat break sikit pasal if mau memotong kena speed ckit..
Yang lagi best belakang aku ade kete Waja yang agak hampir.
Aduh!
Agak menakotkan..
Takot terhentam Wira yang mau belok ke kanan
Aku pusing kembali ke arah kiri..
Aku benci ko Wira!
Selalulah ko men signal lambat- lambat..

Tapi nasib aku masih lagi baik..
Kalau tak..ntah la apa yang jadi..

Perjalanan yang jauh ke sekolah saban hari memang menemukan aku dengan pelbagai ragam dan karenah manusia.

Maafkan aku abang Waja.Harap tiada dendam antara kita!

Comments

amad_walrus said…
nanti ade abang inspira plak..hehe
Cik Tinny said…
abg inspira amat kaya dan macho kan?
harap tak bertembung ngn die ah..hahaha!

Popular Posts