Apa erti kawan?

Oh kawan...
Benda yang easy jadi crazy!
It's ok..for me u juz one of my fren..not more than that..
And like my mum said...fren not always will be with u forever!

So, like pepatah Malay...buat baik berpada- pada, buat jahat jangan sekali..
Hehehe!
U choose to be like this way..not me...hehe! Take care my fren..

Satu pagi yang indah..
Aku ada dapat satu msg..
Then msg tu ajak aku chating..
Aku tak dapat mau chating, pasal aku kena pergi melawat sepupu ku yang meninggal kerana kemalangan..


Dalam msg tuh..endingnya "Have a nice day cik Kartini Abidin"

Then i reply " U too Cik U... K..... bin M... S...."
Hahah!

Tibe2 ade datang lagi msg..
Dgn ada unsur- unsur kecewa coz aku salah eja...
Dimana sepatutnya U jadi O..
Then aku send lagi msg...
Salah jugak eja..hahaha! Hantar jauh tuh..ke oversea..
Siap maaf2 lagi..

Then..
Die rep..tp aku tak dapat mau rep..
Kredit abes..

Then
Aku send kat facebook..
Nama betul die...

Tiba- tiba,
Hari ni..die marah pasal tulis kat wall die.
Hahaha!

Semua kerana pride! Pasal kawan- kawan die akan baca dia cakap..
Just tulis nama je kot..
Fine..terlalu hebat kah die?

Hahhaa!

Sudahlah..
Kerana itu kau nak marah dengan aku..
Lain kali, if rase- rase pride kau jatuh bila kawan ngan aku..
Jangan kawan..
Aku pon tau...kau apple juice dan aku just kopi o kampung.
Kau keturunan raja-raja, aku keturunan orang biasa..
hahhaa!

Boleh blahh! Aku pon sedar ah aku asal dari mana..ko tu asal dari golongan korporat..
Aku rase..antara kita dah tiada apa- apa hutang..
Pasal raya hari tu kite dah bermaaf2 an dan kau sendiri cakap kau pon menggunakan aku..
Takpelah..tanx for everything...
Pergilah kau dengan juice2 ko..Gud Luck!
And hari ini baru aku paham tentang erti 'kawan' di sudut mata kau...Good Bye!

Comments

Popular Posts