Berdebar jantungku!

Berdebar jantung ini..bila tiba berita itu
Berdebar jantung ini..bila memikirkan masa itu
Berdebar jantung ini..bila setiap kali pesanan disampaikan
Berdebar jantung ini..bila ehem ehem ehem...hahaha!

Entah apa punya sajak yang aku bikin ni..
Walaupun macam main- main..setiap bait ayat yang ada pada sajak tuh ada maknanya tau..

Perut kelaparan terasa semakin lapar..
Namun aku suka menaip..sebab dah naik sekolah..agak susah untuk menulis blog dikala waktu ini..

Percutian yang singkat tetapi banyak ini hanya seminggu je aku dapat nikmati dengan keexcitedan..
Masa pergi ke Kuala Lumpur..
Tempat aku bermain dan belajar bersosial..haha!

Bersosial..

Tetapi zaman tu sudah tinggal kenangan..kenangan yang menggelikan hati..
Geli macam acad yang gigit perut aku pagi tadi..
Geli tapi takut sebab nanti dia gigit..auuuwwchh!!

Masa kat kl tuh dapat ah aku makan makanan yang aku teringin..
Bukan tak dapat kat Johor..tapi maklumlah kena bawa adik- adik yang macam ragam..
Kadang makan pun tak senang..
Lagipun dengan adik, hari- hari aku makan beradab pun..haha!
Ni dapat makan dengan Oppa yang lama tak jumpa, best la..Oppa! tanx...
Masa ngan Oppa banyak dihabiskan di meja makan..mungkin itu lebih baik sebab kalau jalan je tanpa arah boleh terjadi kebarangkalian jatuh terjelepuk secara tiba- tiba..haha!
Kenangan ngan Oppa memang bikin tersenyum sorang- sorang..haha!

Dapat juga jumpa pensyarah yang lama tak jumpa
Menemani dia melakukan urusan yang patut diuruskan..
Padahal aku tak sesuai pun nak masuk campur dalam urusan..
Alah..jadi peneman..kira ok lah..
Budi berbalas budi..

Jumpa kawan yang lama menghilang..
Hilang tanpa berita dan dapat berita yang kurang best plak..
Harap dia tabah..

Tapi apa sebenarnya yang aku mau tuliskan arini ha? huk3
Lecey ah bila berperasaan macam ni..
Mau tulis kat blog pun malu dan segan..
Walaupun tak ramai yang baca..tapi aku segan juga..haha!
Harap Allah memberikan aku petunjuk supaya aku tak salah langkah..
InsyaAllah...

Lega..

Comments

Popular Posts