Berita hari Sabtu..


Hari ini hari Sabtu..
Aku mendapat satu perkhabaran sedih dimana salah seorang ex bos aku masa kerja di JKR dulu sudah meninggal dunia..
Namanya Mahathir dan aku suka panggil dia dengan singkat iaitu En.Maha je...thir tu aku tertinggal...

Dia memang seorang yang baik dan mudah berbual..
Walaupun dia berstandard J41..tak pernah dia berlaku sombong dan bongkak dengan aku dan rakan-rakan lain yang menyandang jawatan N17..N17, yang sementara plak tuh..

Ya, masih ingat memori dengan dia..

  • Masa menanda kertas PTK..
  • Masa makan ikan bakar..
  • Masa pergi ke MAEPS nek kete MyVi kelabu dia..
  • Masa bergelak- gelak time call pengubah soalan dan penceramah PTK..mana tak gelak, ada nama- nama yang kena call tu memang unik- unik belaka..payah nak menyebut..lepas tu duk nengok muka En.Maha ni depan- depan..memang tak tercakap ah..hahaha!
  • Dia pernah gak bagi contoh resume (aku ni masa tuh ngah sibuk-sibuk apply keje-keje len)
  • Dia gak selalu cakap aku nanti kena posting mengajar kat Bario, Sarawak..huk3

Semoga Allah mencucuri rahmat dan keampunan ke atas rohnya
Al- Fatihah buat ex bos saya En. Mahathir Merjedi..

Comments

nur_anonymous said…
al-fatihah to my eldest brother allahyarham mahathir merjedi..

Popular Posts