Kegagalan yang ingin ku hebohkan...

Ini dia result yang ditunggu tunggu...Failed...huk3
Takpe lah...dah takda rezeki....
Ada peluang mau gak try lagi...
Pagi mase exam tuh, aku basah kuyup..
Patut aku dah paham signal pagi tuh...dah tentu hujan..tak payah ah sebok2 pegi..
Dah ah payung tertinggal dalam taxi..
Kasut rosak..
Pastu leh plak terkentut- kentut pasal minum susu lembu..
Apepun..pengalaman yang berharga untuk aku..ianya menyedarkan aku tentang bersyukur dengan nikmat yang ada..dan menghargai apa yang ada disekeliling kita.. benda yang bukan milik kita, biar jelah..

Comments

amad_walrus said…
tahniah la ye..
memang tak berharap pon kan..
study pon tak..
hhahaa
Cik Tinny said…
wawawa! pandainye...mmg gue tak study pon...adoi..semakinn hari semakin x study!
amad_walrus said…
tapi masih gigih bangun awal pagi..hebat!!

Popular Posts