Gud bye Kuala Lumpur..

Seminggu dah aku berada di Kuala Lumpur..
Kenapa Kuala Lumpur menjadi destinasi? Tak Terengganu ke, Sarawak ke...
Sebab buget belom merelakan aku ke tempat yang lebih jauh..
Namun begitu sempat jugak aku berjalan ke utara atas belas ihsan seseorang yang melihat aku yang sangat excited! hahaha! tq very much Bun Bunny!

Nway, banyak sangat memori yang Kuala Lumpur simpan..
Kalau dibuat buku, memang boleh bengkok jari yang lurus dan boleh kurus jari yang gemokss..

Ada rezki aku datang lagi ke Kuala Lumpur..
Masa yang seminggu amat berharga dan bermakna sangat untuk aku walaupun hanya berbaring di dalam rumah.. ye! itu lah nikmat yang aku mau, berbaring dengan sesuka hati dan tanpa menyakiti mata yang memandang.. Nikmat yang sesekali aku inginkan..

Derhakakah aku pada kampung halaman ku sendiri??
Owhh...tak siapa boleh menilai kerana hanya aku yang tau..hahaha!

Comments

amad_walrus said…
haha..
minor derhaka la sebab tak gi kenduri nenek..

selamat jalan romeo! selamat ke sekolah semula!
Cik Tinny said…
selamat jalan bro!

Popular Posts