Mencari teman yang perfect?


Ade sesuatu yang bikin aku tiba- tiba mau menulis pasal isu mencari teman yang perfect nih..
Kesimpulannye, aku rase inilah jawapan aku untuk sumbody yang menilai aku dengan penilaian yang amat rigid dan betul- betul mengikut landasan yang telah agama dan nilai norma masyarakat Melayu di Malaysia tetapkan..

Walaupun dia berhak menilai orang len, die kena sedar yang orang len pon menilai dia...hahaha!

Nway, aku tak marah pun dengan dia..biarlah dia..mungkin itu cara dia untuk mendapatkan kegembiraan dan cara dia untuk memberi panduan kepada rakan- rakan karib dia untuk memilih calon isteri..hi3

If dia ada terbaca blog aku nih, ada sesuatu yang aku nak bagitau iaitu;

Love isn't finding someone perfect, its learning an imperfect person perfectly

Selamat Jalan Bro!

Comments

Popular Posts