Stupido!

Interview yang stupido..
Tapi interview kali ni aku lebih tenang dan tak sejuk2..
Cuma masalah aku ialah tak tau mau meluahkan apa yang aku tau..
Boleh blur depan tuan interviewer tadi..
Aku jawab tak ikot skema jawapan pada buku dia..
Aku jawab secara menyeluruh dan merangkumi semua..
Padahal soalan die senang je...

Apa itu pendidikan khas?

Leh aku blur..
Aku jawab secara menyeluruh..di mana jawapan aku ialah kanak- kanak yang tidak boleh belajar di arus perdana..pastu aku bagi ah penerangan..
Tuan tu leh cerewet, mau ayat dalam buku sebiji2..
Aku ni plak ada masalah menghafal...hahaha!

Ahahha! Bodoh sungguh aku..
Aku lupa mau sebut kanak- kanak pekak, bisu dan buta..
Huh! bodoh berbatu- batu.
Kalau diberikan 10 kanak- kanak yang ada buta, bisu, pekak dan normal memang aku tau lah pendidikan yang sesuai dengan mereka..sebab jelas2 mereka memerlukan pendidikan Khas..
Ni di suruh jawab dalam bentuk ayat..so bodoh ah aku..leh blurrrr...hahah!
Tawakal la...if kena lagi tview..pergilah..

Rase- rasenye.. ni semua mesti sebab angau dengan dak kecik yang nama adam..
Yang cakap ngan aku semalam..
'Jaga diri baik- baik, jangan nakal-nakal tau..lebiew...' hahah!
Eh! salahkan adam plak..die takde kena mengenalah...

Ceh! tulah..kesimpulannya aku seorang yang belom lagi menjiwai dunia pekerjaan aku sekarang..
Yang dinamakan dekat di mata, jauh di hati..

Comments

Popular Posts