Mengimbau dan aku tersengeh...

Aku tersenyum sendirian melihat post- post lama aku..
Cerita pasal anak murid...
Cerita pasal sekolah..
Cerita pasal diri sendiri dan epilog percintaan..uwekkk! ;p

Nasib juga ada teknologi yang sebegini..
Kalau nak tulis pakai buku dan tangan, ntah ke mana hala tuju..haha!
Betullah kata orang, pengalaman itu tersangat mahal harganya..
Bila dikenang kembali, kegembiraan saat itu sangat mustahil untuk dikecapi..
Manusia akan terus berjalan dan berjalan..

Antara kisah yang mengukirkan senyuman pada diri sendiri :

Kisah acad yang comel sangat masa kecik.

Masa ni aku snap pic, yang mana tangan aku hitam gila pasal masa tu aku sibuk bersukan sana- sini...tapi memang hitam pon!

Kisah pertama kali outstation ke Port Dickson

Ok, kisah ini agak melukakan hati sedikit kerana aku memang travel sendirian, tiada siapa yang aku boleh harapkan..jauhnya perjalanan..
Dan siapa tahu, Port Dickson dah jadi tempat biasa sekarang..setakat nak drive sorang- sorang memang takda hal..
Dulu apa pun takda..hahaha!

Pengalaman jumpa ular masa memandu.

Aissshhhh,....perjalanan yang jauh ke sekolah memang memberikan banyak gila pengalaman..
Alhamdulillah, aku masih dijaga Allah...
Selamat datang dan pulang dari sekolah..
Siapa tahu, bumi Benut yang amat aku benci semasa kecil menjadi tempat aku mencari pengalaman dan rezeki...haha!

Ok...dah feeling nostalgia plak aku..
kang ada plak aku menangis nengok cite lama..haha!


Azan Isya dah lama berkumandang, eloklah aku amik wuduk segera..
Hhaa!

I love my history..!
Terima kasih sejarah,,,,,oh! aku juga gembira jika pernah menjadi watak dalam sejarah kisah-kisah orang disekeliling...walaupun watak si penyibuk dan tidak diingini.. erkkkk...

 
Moga suami aku dapat pindah ke kawasan lain..hahaha! Terutama Johor!!!



Comments

Popular Posts