Kamu tahu pasal ni?

Wow! Jam sudah menunjukkan pukul 3.30 pagi.. aku masih belum tido dan masih asyik melayan korean drama..

Why Korean Drama?
Sebab dorang memang sweet gila..

Arini suami ak kerja pukul 3.00 pagi..
Selamat bekerja suamiku..
Semoga selamat pergi dan balik..
Suamiku yang berwajah petak..hahaha!
Nengok..aku ejek suami aku plak..

Oh..arini besday Tiara..
Semoga Tiara akan dapat apa yang diimpikan..
Kalau tiada aral melintang dia akan bertunang pada 2015..
As kakak,aku happy la..
Masa aku seusia dia,aku masih mencari arah tuju hidup..belajar dan mencari pengalaman..banyak sungguh nikmat rezeki yang Allah beri pada aku.
Yela..masing- masing diberikan rezeki tersendiri..
Selain berkongsi gambar- gambar didalam gambor tu,ada lagi barang yang Tiara suka share ngan aku..Sampai buruk lencun ah barang aku tu..haha! Kadang marah, yela baju tshirt dia rega ratus- ratus..tapi menda tu beli yg murah2.. 


Tak lama naik sekolah dah..
Wah!
Bermulalah perjalanan yang sama saban hari..
Bertembung dengan kereta yang sama..
Ya..rasanya mereka tu cikgu juga..
Cuma mereka mudik ke hilir..
dan aku mudik ke hulu..
Yang komfem selalu aku jumpa Honda City kelabu NBB..dan Neo Hitam AHA.
Kalau takda aral..budak botak si Acad Mirza nak dihantar ke sekolah..didoakan yang baik2 untukmu adik Batman..hmm..yen sayang adik.. Ok..nama aku Yen n Winwin telah lekat dimulut budak ni.. adik dia pon ikot sama..Kartini > Winwin>Yen.. jauh..tapi masih orang yang sama..haha!
Minggu depan dah stat meeting sekolah..
Moga aku dapat jadual balik waktu tido yang tersangat sesat ni..hua3


Comments

Popular Posts