Pisang Goreng Panas Cik Tini!

Lari tajok berbatu- batu nih..hahah!
Takpe..suka ati aku lah..pasal bukan masuk exam pon!
Tatkala aku menaip entry nih..aku bersendirian menjaga si kecik Acad.
Huh! Mendamaikan kerana aku sorang- sorang je kat rumah..sesekali kesunyian menyelubungi best juga..
Acad pon tido dengan lena. Selesa agaknya sebab cuaca tak panas, maka tidaklah dia berpeluh- peluh.

Nengok iklan kat tv, ada cite baru nak di tayangkan..season of the witch tajoknya..
Lama rasenya aku tak menyinggah ke panggung wayang..
Tapi kali ini bukan niat aku mau ke panggung wayang, rasenya azam bulan ni.. dapat gaji mau beli DVD player ah..sekarang banyak jual DVD je..
Hehhe! Azam je baru...

77777..arini dia cakap aku sombong!
Seronokkan dia cakap aku seorang yang sombong??
hahah!
Aku ni bukan ape..seganlah nak beramah- ramah sangat..
Nanti tak pasal- pasal orang cop aku perempuan terhegeh- hegeh..
Padahal aku nak je cari si 77777 tuh..
Tapi segan ah..
Ini adalah azam aku bulan ini..
Menjadi seorang yang sedar diri sendiri..huk3

Esok dah minggu ke 2 ari persekolahan..
Macam- macam aku kena buat..
Tapi takmo ah kasi diri stress...
Maka aku bikin semampu aku lah..
Mana nak tahan..anak murid..jadual waktu mengajar yang full, research lagi..susun atur kelas lagi..tu belom aktviti koko..
Aku suke buat semua tuh..tapi nak buat sekaligus kasi perfect memang tak mampu..
Kecuali ada Doraemon datang membantu..
Kalau ah ade Doraemon..mesti keje aku setel kan?
Hujung- hujung minggu ni aku nak suruh Doraemon hantar aku g men hoki time aku study dulu guna terowong mase..huk3
Tapi mana ada Doraemon..
Tu semua khayalan..
Kenapa tak ada Doraemon di dunia nyata ni???
Pernah tak diantara kita berfikir?
Hmmmm...
Malas nak fikirlah..hehehe!
Tapi gaknye kalau ade Doraemon, mesti ramai yang gembira kan?

Akan ada yang dapat berjumpa dengan kekasih lama semasa sedang hangat bercinta dan berbahagia.
Akan ada mereka yang sempat melakukan sesuatu bagi mengelak kerugian.
Akan ada mereka yang betul- betul menghargai kewujudan insan tersayang disisi sebelum ditinggalkan.
Akan ada mereka yang dapat membelai-belai bulu kucing kesayangan mereka yang mati!
Akan ada mereka yang menumbuk muka musuhnya sebelum musuhnya menumbuk mukanya..
Akan ada mereka yang akan belajar sebaik-baiknya sebelum mendapat result yang burok!
Akan ada yang macam- macam ah...

Namun, hakikatnya..mane ada macam- macam sebegitu...
Yang ada...Amacam? U ok arini? hahah! ;p

Comments

Popular Posts