Dimanakan ku cari ganti =(

Tinggal kenangan..

Dimanakan ku cari ganti serupa dengan mu~
Kau selalu menemaniku..
Rase bahagia bila berjalan bersamamu..
Kau tak pernah mengecewakan aku..

Namun,
Jodoh kita tak panjang...

Apa yang hendak kutangasi lagi..
Aku berjanji, walaupun aku akan bertemu pengganti, kau akan sentiasa didalam ingatan wahai TUDUNGKU YANG BERWARNA PINK..

Huh! Tudung pink aku yang aku sayang telah berlobang pagi tadi..
Dah lah tak banyak tudung..
Mungkin aku boleh beli yang lain..
Tapi tak same..
Banyak tudung tiruan sekarang..
Dah ah tudung tu, antara tudung terawal yang aku pakai semasa mula bekerja.
Sedihnye..
Takpelah..tudung tu akan menjadi bahan sejarah aku..


Comments

amad_walrus said…
mau beli tudung raya kah?
bile dah ade pengganti, boleh la lupaakaan yang lain
Cik Tinny said…
mau beli tudung kerjalah..
bukan cari pengganti, cari peng'cover'..he3
sayang ah tudungggg tuh..
senang nk bentuk n pakai tudung tuh..macam die paham2 je..ade bonding!

Popular Posts