Ado kawan den..


Ado kawan den..
Namo dio..Benjamin Button..
Berasal dari kutub Utara..

Ado kawan den...
Namo dio...Heleda Muncinin..
Berasal dari kutub Selatan..

Hehehe! Eh..tetiba den macam dah terpengaruh dengan hasil penulisan ada kawan den tuh..
Guna nama watak Omputeh belako..

Takdolah..begini ceritonya..
Agak seronok menjadi orang tengah- tengah ni..
Mendapat info, memberi info dan mentafsir info sesuka hati..
Entah betul atau tidak info tuh..
Dengan ceritanya si Heleda Muncinin ni suka kat Benjamin Button ni..
Lepas tu Benjamin Button ni kata, 'den tak suko kat dio'..haha! terror Benjamin ni kecek negori Sembilan..
Tapi berdasarkan cerita Heleda Muncinin ni...Benjamin Button ni memang suko ah kek dio..
Cuma dia sajo jual mahal...nak tunggu Benjamin ni berkata- kata..
Benjamin ni plak..macam main teka- teki..Ado sumber kato, dia suko kat Heleda..
eh..suko pulok...
Alamak, dah masuk loghat Kelate pulok..hahaha!

Ehmm..poning palo den..
Ikot demo ah nak buek guano..
Jika suka sama suka..apa salahnya berterus- terang..ye dop? heheh!
Lamo dah cerito ni...hampir setahun juga ah...even aku ni tak termasuk dalam filem tragis cinta tiga segi ni, kadang- kadang watak aku terselit sikit..
Alah, watak tambahan dimana...aku akan menaiki bas dan berjumpa dengan driver bas..
Scene yang aku kena lakunkan ialah scene bertelefon dengan driver bas...ok tak???
Ok sangat!
Bluekkk!!

Tak sabar nak nengok kesudahan cerita Benjamin Button dan Heleda Mucinin ini..
Saja aku abadikan di dalam blog aku ni kerana nak jadi watak sampingan..Seronok jugak..!
Bluekekkkeek...

p/s: Cerita di atas adalah rekaan semata- mata..tiada kaitan samada dengan yang hidup atau pun yang sudah meninggal dunia.

(Aku sedang menunggu seseorang muncul dihadapan pintu dan senyum lalu mengatakan 'Hye Sayang'..hehee! takotnya..)

Comments

Popular Posts