Menyampah..Hhaha!

Hari ini aku tido dengan lena sekali..
Ini kerana aku ditemani Patrick yang sangat comel sekali..
Dulu- dulu aku selalu suke Sponge Bob..tapi sekarang aku sudah beralih arah cintaku kepada Patrick..semoga Patrick akan terus bahagia didakapan ku! cewahhh! biarpon harganya taklah semahal beruang berbulu putih...dan secomel beruang berbulu putih...namun Patrick juga menjadi pilihan..walaupun purutnye buncit!! buncit! buncit dan buncit!
So syomellll la kamu Patrick! kamu suke kan aku peluk?? hahah!
Hepp! jangan jawab pasal nanti leh bikin aku lari!

Seronok bile dah balik ke kampung halaman sendiri..
Berkunjung ke rumah kawan- kawan baik yang berkahwin..bulan ni banyak jugak lah aku pergi wedding! seronok melihat mereka di pelaminan..tapi aku tak suke bile memikirkan akan kepenatan di hari majlis..
Ayu sempat memberitahu, best tini kawin..dah dapat diam terus! hahha!
Aku senyum jelah sambil cakap woow! hebat kamu!

Perkahwinan memang indah..
Ikatan sah yang memboleh semuanya menjadi halal dan memenuhi fitrah manusia..(selagi tidak melanggar hukum syarak)
Bila perjalanan yang betul dari awal perhubungan, InsyaAllah perjalanan seterusnya akan menjadi betul dan akan mengikut landasannya..
Namun jika ada musibah mau pun ujian sedarlah sebenarnya Allah tau akan kemampuan setiap hambanya..

Hari ini besday Jamal..Jamal yang aku kenali sejak aku berada di tahun pertama lagi..
Orangnya pendiam, tak banyak cakap..aku rasa, kalau aku jumpa dia memang tak banyak dia cakap..macam berkomunikasi secara dalaman je..
Dia kata dia jawa..tapi dia pandai cakap bahasa banjar! wow! memang hebat kamu!
Bahasa yang semakin hari semakin pupus..heeh!
Semoga Jamal akan terus sukses dan kebahagiaan akan sentiasa menyelubungi dirimu k!

Semalam, aku dapat result pasal interview stupido..
Alhamdullillah..aku lulus..
Kalau la aku jadi tuan haji aritu, memang aku dah kasi gagal orang macam aku..
Tulah, dah namanya rezeki dari Allah..maka haruslah kita tidak memikirkan perkara- perkara buruk @ remeh yang belom tentu terjadi pada masa hadapan..
Sebab, mau tak mau..terpaksa juga dihadapi!...
Hidup memang misteri!

Comments

amad_walrus said…
happy birthday jamal..
oh,date dia sama mcm seseorang,sape ntah..ingat2 lupa..
tahniah ye berjaya interview
amad_walrus said…
ooo..haha..the best lar!
acad sihat ke tu..
Cik Tinny said…
acad:sy sehat uncle emmert..! nanti dah besar nak men game ngn uncle leh? hahha!

Popular Posts