Mutiara Pontian..

Tempat : MutiaraRestoran, Batu 34 Jalan Pontian.
Masa : 8. 30 malam
Tarikh : 28 July 2010
Hari : Selasa
Peserta : 8 orang sahaja!


Nenek : Hey Tiara! Kadak simprakak ikam...ngapang diulah..;p

Almahera: Dagu adik lebih runcing dari akak..Dagu akak gemok!
Akak: Yer! Gue memang gemok!

Wow! Opsss...termasuk lubannnn hidunn lahhh...

Makan otak- otak...

Dari kiri: Mak saya, abah saya, atok Mad saya n nenek Yah saya.

Anja dan nenek.

Adik beradik tak seriras..

Sesekali diner kat luar..
Best lah gak..walaupon time tuh sebenarnye aku amat kenyang..
Mana taknye..petang tu aku makan byk..
Makan nasi lemak, roti canai separuh, nasi sejemput berlaukkan ikan kurau masin dan beberapa gelas air..semuanya aku makan atas desakan nek Yah..die beli makanan byk2, aku plak kena makan..rezeki..makan jelah..nyum2!

Comments

Popular Posts