Kham Kham Khamis...

Murid- murid dan kawan- kawan lain macam biasa dah balik..
Tinggal aku dan sorang cikgu darjah 6 yang ajor kelas tambahan..
Dan tidak ketinggalan ialah pembantu pengurusan murid aku..

Cuaca hari ini mendung..sejuk dan mendamaikan..
Membantu dalam menahan dahaga..he3

Apa aktiviti yang menarik untuk aku harini?
Harini aku sampai awal ke sekolah.. 
Dalam register kedatangan guru aku berada di tempat yang ke 4..
Agak awal bukan?
Tempat ke 4 dari 20 orang guru..
Biasanya aku suka mengambil tempat ke 20 dan 19..hahaha!
So kejis...
Wat to do...asalkan aku hepi...haha!
Suka hati je aku ni..
Pagi ni perjalanan ke sekolah agak lancar..
Tapi semenjak bulan posa ni, kenderaan yang kuar awal pagi memang banyak dari biasa..
Kalau nak potong barisan tu memang payah la sikit..

Tadi aku kena jaga kelas prasekolah..
Prasekolah...
Prasekolah...
Haha!
Aku dah lupa cne nak guide dan suasana prasekolah..
Hmmm..
Nasib cuma kena jaga sejamm lebih je..
Lupa lah cane nak handle budak kecik yang mulut bising macam- macam tanya tuh..
Serius jadi tak ngantok..
Ha3
Semua nak cerita perihal masing- masing..

Ehm..dah abis cerita..
dadaa.....ha3

Comments

Popular Posts