MENJAHIT MANIK PADA BAJU CIKGU TIARA



Malaslah mau jahit manik ni..kalu untuk keperluan diri sndri dan mau mencantikkan baju diri sendiri aku tak kisah sebab aku boleh bikin bile- bile aku suke..

Ini semua gara- gara Tiara..mengambil upah jahit baju cikgu die..cikgu aku jugak mase zaman sekolah dulu...cikgu Sejarah..tp hanye seorang je cikgu Sejarah yang bertahta di hati till today..Pn.Tan..kalaulah Pn.Tan terbaca blog ni..aku mau bagitau: Cikgu,saya sangat suka cikgu! Terima Kasih menjadi cikgu yang best dan memberi peluang saya merasakan keseronokan untuk ke sekolah!..Aku doakan Pn. Tan bahagia bersama keluarganya..Andai ada peluang, aku mau berjumpa dia. Tapi entahlah, kebarangkalian tu amatlah tipis..hahaha! Tapi tidak mustahil kan?? hahaha!

Aku kena siapkan juga baju cikgu Tiara tuh..kesian gak Tiara pasal cikgu tu asyik cari dia je..Harap aku bersemangat untuk menjahit! Yahooooo~

Comments

amad_walrus said…
dah siap menjahit ke
Cik Tinny said…
Baru siap tepat-tepat kul 1 pagi..!

Popular Posts