Hari Pertama 2012

Pipi aku tembamnya..! Fikri tak da sebab cikgu Nasir hantar balik.kacau betul..

Ya! Hari pertama yang penuh kejutan..
Hari ni aku bangun lambat...jam 6 pagi..alarm telefon aku teroff tanpa sengaja..lupa sangat- sangat arini adalah hari bekerja!...hehe!
Mujur aku dah sediakan semua dari awal...tinggal pakai baju dan mekap- mekap menutup cela sikit..maklumlah orang yang tak lawa...saja tacap kasi sikit ok..haha!

Hari tu aku dikhabarkan akan datang 2 murid baru..
Sekali, kali ni..4 murid baru yang datang..
Maka...jumlah keseluruhan ialah 10 orang..

Ok..aku sangat teruja..
4 orang tu terdiri daripada 3 orang adik beradik dan seorang yang datang sendiri..hehe!

Nama- nama dorang..
  1. Aziz
  2. Amirul
  3. Aiman
  4. Amir
Dulu, memang susah tau aku nak ingat nama anak murid tau..sekarang, senang pula..dan boleh aku bezakan dua kembar seiras tuh!
Hampir sepanjang hari aku tersengeh melihat keletah anak murid.
Cuma, ada sikit tensen diawal pagi.. tensen bila Fikri tumpahkan air sirap hijau.adoi...

Now, aku memikirkan semakin banyak kerja yang kena aku buat..
RPI..wadoi~

Semoga Allah permudahkan segala urusan Cikgu Nini~~!

This year..aku macam malas nak join aktiviti arus perdana..
Sebab dorang kerek...
Dah lama aku perhatikan..
Memang pentingkan diri sendiri..pagi-pagi wt aku tersengeh redha...biarlah.

Comments

Popular Posts