Perlukah aku mencari pengganti sedangkan ada yang menghalang??


Sedikit tekanan telah menghimpit hati ini..
Rasa badan tak sehat dan keletihan otak baru nak reda..
Datang masalah lain..hahah!

Kereta aku katanya kompresor yang rusaks...
Tadi dengan penuh harapan aku bagi kat abah wet dan swoh hantar ke bengkel apek ekon..
Tapi sampai sekarang tak sampai kereta aku..kompresor dah diganti, namun ekon masih tidak boleh berfungsi..
Inilah dugaan..memang kadang- kadang betul apa orang tua cakap 'rezeki secupak takkan jadi segantang..'..
Ingatkan nak kumpul wet sikit- sikit...hahaha! takpelah..kumpul lain hari.
Hasrat nak tukar henpon baru aku kuburkan lagi..

Setelah itu..aku mendapat pesanan sms..
Adik aku Amin mau bertunang...
Dia memerlukan bantuan kewangan..batuk- batuk aku tiba- tiba jadi makin horror..haha!
Adoi memang geliga adik aku...
Harap Allah membukakan pintu rezeki yang lebih luas untuk aku nanti...
Semoga berkekalanlah adik aku bersama pasangan yang dipilihnya..

Entahlah apa yang mahu aku tuliskan lagi..
Harap hari esok hari yang seronok untuk aku! Amin..~
Ya Allah..pulihkan kesihatanku dengan segera dan permudahkan segala urusanku..

Semoga akan ada senyuman yang puas untuk aku pada hari esok..!




Comments

amad_walrus said…
makan ubat dan jangan runsing-runsing..
baru cepat sihat~
Cik Tinny said…
terima kasih kerana memberi kata- kata motivasi..hehe!

Popular Posts