Sesengeh Dia..Seperti Nama






Comments

amarnie_zizan said…
touching~~~~~~it reminds me of wat i'm doin in class everyday!! kes kita hmpir sama, cuma budak aku die add aku sbb die masih nampak [rabun] and
as cikgu, layanan harus sama wpun kita x pnah ngajar murid tersebut...i'm proud of you my dear!!
Cik Tinny said…
hehehe! mereka juga punya hati..
Aku mula-mula segan and nak ignore je..tapi aku tak sanggup nak mengecewakan perasaan dorang walaupun aku tak pernah mengenali mereka..
Jadi aku berterus terang jelah..dari dorang rasa kecewa..hi3
Apa pun banyak yang golongan cacat penglihatan di Malaysia kita ni sudah menerima arus permodenan kan..tahniah! :) selamat berbakti sahabat!
Mr.rahim said…
org pontian ? ini pun blog org pontian gak.. selamat menjenguk k..

www.mutiarapontian.blogspot.com
Cik Tinny said…
yer..orang pontian..! ok, en.rahim..rajin-rajin ah update blog awak..heheh!

Popular Posts