Aris kirim salam...!!

Telefon ku berdering dengan nyaring dan bergetar- getar ibarat dijangkiti penyakit Parkinson...!
Owh..abah ku menelefon..

Yes abah...
Why u call me?

Takde ape...
Abah cuma nak sampaikan pesanan Aris...

Aris??
Aris Ariwatan kah?

Bukan..Aris abang bengel yang agak manis mukanya..hehe!

Sebenarnya, Aris menservis kereta aku @ kereta abah..
Banyak yang diservisnya..
Maka harga servisnya mestilah banyak juga..
Abah cakap dekat RM5OO...
OK...

Sebelum ni..dah kena RM600 kerana temperature naik..

So, dah seribu lebih disini..

Tu yang aku ingat..

Ni ekon dia masalah lagi..

Maka kena servis ekon lagi..

Aduh...

Takpelah, asalkan hati abah hepi melihat aku menggunakan kereta dia...
Akan aku harungi jugalah..
Walaupun aku tau macam- macam risiko yang mungkin dihadapi..
hahaha!

Cepatnya dah nak hujung tahun...!!
Kalendar baru pun dah dapat...!


Comments

Popular Posts