Bile Aku Jahat and Kejam

Bangun je pagi...aku rase segar...sebab arini bangun lewat ckit dari biase..
Tapi....pale ni macam- macam difikirkan....
Sepatutnya, pagi ni ade gotong- royong Perdana...semua sekolah- sekolah di Malaysia akan mengadakannya..
Tapi aku ngan selamber, takmo pegi...Pasal, aku rase, aku boleh tak pegi... hahhahah!
Sesuka hati aku jelah...baru keje 2 minggu nak buat hal dah...huk3 Tapi ade benda yang lebih penting kot dari gotong royong tuh...
Ape benda tuh?? hahaha! Benda tu ialah 'kemalasan' ku!

Tapi mau xmau kena gak Kukup Golf Resort...kem Kecemerlangan UPSR..hmmm..
Pergilah gak....tunjukkan komitmen seorang guru..xpelah..walaupn aku belom menandatangani surat sumpah menjadi guru...aku g jugak.

Semalam b4 tido, aku ade wt benda bodoh lagi..arhhghh..ape yg patot aku buat..sedih ah..

Comments

amad_walrus said…
Selamat Bertugas cikgu..
smlm wat benda bodoh???apakah?
Cik Tinny said…
Sbb msg u..u xlayan...u xckp u mau tido.. u byk wt ayat yg melukakn ati je..;p

Popular Posts