Happy Besday Abang Batman

Tomorow is Abang Batman besday..
Sebelum aku melakukan kerja- kerja lain..aku mau mengambil kesempatan untuk say HappY Besday kepada Batman yang aku pernah kenal dan keluar bersama- sama sehingga jatuh di hadapan Gulatis..haha! Sangat memalukan dikala itu..

Semoga Batman akan terus sukses dan bahagia dengan apa juga perkara- perkara yang mengelilingi dia..
Tanx to him sebab pernah memberikan aku pelbagai deria rasa yang sangat menarik dalam hidup aku.. Jika panjang umur aku..setiap kenangan dengan Batman akan sentiasa ada di memori aku..
Mungkin boleh memberikan aku sedikit hiburan..hahaha!

Ni ada sikit puisi kenangan..i ciplak aje puisi nih..hahha!

Kenangan..
Kenangan tetap kenangan
Yang berlalu akan terus berlalu
Untuk dikecapi kembali adalah mustahil
Bak kata imam Ghazali
'Perkara yang jauh adalah masa lampau'
Makin dikejar, makin kencang ia berlari
Untuk memilikinya sekali lagi
Hanya satu mimpi di dunia realiti...

Akhir kata..

Birthday wishes poems for friends 300x276 Birthday Wishes Poems

Happy Besday ya..:)

Comments

Popular Posts